loading

خرید روغن هیدرولیک

خرید روغن هیدرولیک

با دریافت انواع روغن هیدرولیک استاندارد می توان از آن برای بهبود عملکرد موتور خودرو و روانکاری موتور کمک گرفت. از ویژگی های انواع روغن هیدرولیک قابلیت روانکاری بالا، جلوگیری از خوردگی قطعات موتور و … می باشد. با کسب اطلاع در مورد قیمت روغن هیدرولیک می توان مناسب ترین این روغن ها را خریداری نمود.

روغن هیدرولیک چیست؟

برای محافظت از موتور خودرو باید در زمان مناسب نسبت به تعویض روغن آن اقدام نمود. از میان انواع روغن های مخصوص موتور می توان به روغن هیدرولیک اشاره کرد. انواع روغن هیدرولیک که در زمره انواع روغن صنعتی قرار دارد را می توان برای انواع خودرو هایی که از سیستم هیدرولیک برخوردار هستند به کار برد.

روغن هیدرولیک از پرکاربرد ترین روغن های مخصوص خودرو محسوب می شود که باعث روان تر شدن سیستم موتور خودرو می گردد. این روغن ها را می توان در دو دسته کلی روغن نفتی و روغن هیدرولیک سنتتیک تهیه نمود. استفاده از روغن هیدرولیک به انتقال قدرت و حرکت قطعات مختلف در خودرو و ماشین های سنگین کمک می کند.

همچنین بخوانید: روان کننده های مناسب برای انواع کمپرسور

خرید روغن هیدرولیک

کاربرد روغن هیدرولیک

از مهم ترین اصول برای کارکرد بهتر دستگاه ها و قطعات هیدرولیک روانکاری مناسب است که از آسیب دیدن قطعات جلوگیری می کند. روغن هیدرولیک با خاصیت روانکاری به افزایش کارکرد موتور خودرو کمک نموده و از آسیب و فرسودگی قطعات جلوگیری می نماید. از طرف دیگر عملکرد قطعات هیدرولیکی سبب افزایش گرما در موتور می شود. روغن هیدرولیک با انتقال گرما مانع آسیب رسیدن به بخش های مختلف موتور از جمله کاسه نمد شده و از اجزاء داخلی خودرو محافظت می کند.

ترکیبات موجود در روغن هیدرولیک از رسوب آب و ذرات آلاینده در بین قطعات جلوگیری نموده و از این طریق به ماندگاری بهتر قطعات موتور کمک می کند. همچنین از روغن هیدرولیک علاوه بر موتور خودرو ها در جک، پمپ و خودرو های سنگین نیز استفاده می شود.

ویژگی های انواع روغن هیدرولیک

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد روغن هیدرولیک امروزه از این روغن استاندارد در انواع سیستم های هیدرولیک جهت روانکاری و انتقال قدرت استفاده می شود. در ادامه به برخی از ویژگی های انواع روغن هیدرولیک اشاره می کنیم.

  • روغن هیدرولیک از قابلیت روانکاری بالا برخوردار بوده و این ویژگی را می تواند در دما و فشار های مختلف حفظ کند.
  • ترکیبات شیمیایی موجود روغن هیدرولیک در دما و فشار متغیر پایدار می باشد.
  • به دلیل وجود اکسیژن در روغن هیدرولیک لجن و آلودگی در قطعات موتور تشکیل نخواهد شد.
  • انواع روغن هیدرولیک با دارا بودن فاکتور های استاندارد از خوردگی قطعات موتور مانند کاسه نمد و رینگ جلوگیری می کند.
  • به دلیل کیفیت عالی ترکیبات روغن هیدرولیک و ماندگاری بالا زمان تعویض روغن قطعات هیدرولیک طولانی خواهد بود.

همچنین بخوانید: انواع روغن هیدرولیک

خرید روغن هیدرولیک

خرید انواع روغن هیدرولیک

در حال حاضر انواع روغن خودرو با کیفیت و برند مختلف در بازار عرضه شده که تامین کننده نیاز خریدار می باشد. از آنجا که نوع روغن در بهبود عملکرد موتور تاثیر دارد برای خرید روغن هیدرولیک استاندارد باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد.

-توجه به کیفیت روغن هیدرولیک

از نکاتی که در هنگام خرید انواع روغن هیدرولیک باید مد نظر قرار داد توجه به کیفیت روغن هیدرولیک می باشد. در حال حاضر انواع مختلف روغن هیدرولیک با برند های ایرانی و خارجی در بازار موجود است که از نظر کیفیتی تنوع دارند. با دریافت روغن هیدرولیک با کیفیت می توان به افزایش عمر قطعات موتور و بهبود کارایی موتور کمک کرد.

-توجه به نوع موتور

از دیگر فاکتور های مهم برای انتخاب روغن هیدرولیک مناسب توجه به نوع موتور می باشد. در حال حاضر در بازار برای انواع موتور های هیدرولیک خودرو اعم از خودرو های سنگین و سبک روغن های استاندارد و مخصوص وجود دارد. از این رو در هنگام خرید روغن هیدرولیک باید به نوع موتور خودرو توجه نمود.

قیمت روغن هیدرولیک

یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران روغن هیدرولیک دریافت روغن هیدرولیک استاندارد با قیمت مناسب می باشد. در تعیین قیمت روغن هیدرولیک فاکتور های مختلفی دخالت دارد که از آن میان می توان به کیفیت روغن، نوع و حجم بسته بندی، برند تولید کننده روغن و نوسانات قیمت بازار اشاره کرد. برای اطلاع در مورد قیمت روغن هیدرولیک و روغن صنعتی می توانید با کارشناسان پترو اکسیر از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: کاربرد روغن صنعتی

خرید روغن هیدرولیک

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.