loading

روغن فرایند لاستیک چیست و چه کاربرد های دارد؟


خرید روغن هیدرولیک

روغن لاستیک چیست؟ روغن فرآیند لاستیک چیست؟

ماده اولیه اصلی در فرآیند ساخت لاستیک روغن لاستیک یا همان روغن فرآیند لاستیک نام دارد.
روغن لاستیک که به ویسکوزیته کینماتیک 100 درجه بین 32 تا 50 هم معروف است در حالت کلی محصولی مرتبط با روانکارها است. این نوع روانکارها کمتر از 3 درصد ترکیبات آروماتیک چند حلقه ای دارند.
روغن لاستیک برای تولید بسیاری از مواد مرتبط با لاستیک مفید است .

انواع روغن لاستیک

. این روغن در سه گرید پارافینیک ، نفتنیک و آروماتیک تولید می شود.
روغن لاستیک آروماتیک یک روغن فرایند با پایه آروماتیک است که علاوه بر ویژگی پر کنندگی ، در عمل آوری و تعدیل ویژگی های کشسانی در مصنوعات لاستیکی نیز نقش بسزایی دارد و موجب کاهش هزینه ها و ویژگی های مکانیکی قطعات لاستیکی خواهد بود.
روغن فرایند لاستیک برای تولید ترکیبات لاستیکی به ویژه لاستیک های آروماتیک ،تایرهای بسیار بزرگ ماشین آلات راهسازی ، کش های لاستیکی و….مورد استفاده قرار میگیرد .همچنین این روغن در ساخت انواع لوله ،تسمه و تیوب و همچنین تولیدات اکسترود شده مورد بهره برداری قرار میگیرد.
سازگاری و ارتباطی مناسب بین لاستیک های آروماتیک واین روغن ها وجود دارد.

همچنین بخوانید: قیمت روغن هیدرولیک صنعتی

قیمت روغن هیدرولیک آسانسور

.

روغن فرایند لاستیک آروماتیک

روغن فرایند لاستیک آروماتیک شرکت پترو اکسیر آسیا که از استخراج مواد آروماتیکی روغن های پایه به دست می آید به بهترین شکل فرموله و ترکیب شده و همچنین بالاترین سطوح استانداردهای مورد نظر را گذرانده است .این روغن برای تولید لاستیک اتومبیل و دوچرخه و قطعات لاستیکی،تولید شیلنگ ، تولید تسمه ، قطعات اتومبیل و کفپوش ها و…کاربرد دارد.

 

روغن فرآیند لاستیک پارافینیک

روغن فرایند لاستیک پارافینیک شرکت پترو اکسیر آسیا خواص امتزاج پذیری بسیار زیادی با ترکیبات لاستیکی از خود نشان داده و فرآیند تولید را بهبود و تسریع می بخشد .این روغن هم به بهترین شکل فرموله و ترکیب شده و همچنین بالاترین سطوح استانداردهای مورد نظر را گذرانده است .

روغن لاستیک پارافینیک با نقطه فلش و گرانروی زیاد ، چرخه عمر زیادتری را دارداز این رو که فورفورال اکسترکت ویسکوزیته بالاتری دارد، ترکیبات پارافینیک برای حصول حفظ مشخصات پس از سالخوردگی مفید است. همچنین این مواد برای فشار بیشتر بر روی روغن، در شرایطی از جمله شیلنگ های مقاوم در برابر حرارت و نیز تسمه نقاله ها ، روکش سیم و کابل و کف پوش ها بسیار استفاده می شود.

 

روغن لاستیک نفتنیک

یکی از دسته های هیدروکربن ها نفتنیک ها هستند که سایکلوپارافین هم نام دیگرآن است.نفتیک ها در واقع ساختاری یگانه دارند هرچند ساختار آنها شبیه حلقه های آروماتیک است ،از این رو ، انها پایدار است. بسیاری از هیدروکربن های از این نوع، ممکن است متصل شده و درجه های مختلف کیفی را ارائه کنند..
روغن لاستیک نفتنیک پایداری حرارتی بسیار خوب و پایداری رنگی عالی دارند

همچنین بخوانید: روغن هیدرولیک صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت روغن هیدرولیک صنعتی

کاربردهای روغن فرآیند لاستیک

صنعت لاستیک سازی
صنعت پلاستیک سازی
صنایع تولیدی قطعات لاستیکی اتومبیل
کارخانجات دوده سازی
نوار نقاله و نوارهای آب بندی
صنعت تولید مرکب چاپ
صنایع تولیدی روکش سیم و کابل و کف پوش ها

مزیت های روغن لاستیک

کاهش ویسکوزیته ترکیبات لاستیکی
کاهش هزینه ساخت
نقطه اشتعال بالا و فراریت پایین
سرعت پخش زیاد در اختلاط با سایر مواد
بهبود عملکرد در دمای پایین و نقطه آنیلین مناسب

روغن های لاستیک تولید شرکت پترواکسیر آسیا به کیفیت بسیار بالا تولید میشود و از لینک زیر میتوانید این محصول را مشاهده نمایید.

 

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.